Segítség és támogatás

Első lépésként az ügyintézéshez mindenképpen szükséged lesz:

  • vásárlást igazoló számlára
  • garanciajegyre (ajánlott, nem feltétel)
  • a meghibásodott eszközre és gyári tartozékaira
  • gyári csomagolásra (ajánlott a biztonságos szállításhoz)

 

Második lépésként keress fel minket. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésedre minden problémáddal kapcsolatban. 

Cím: 1138 Budapest, Népfürdő utca 22. "A" épület Fsz.
E-mail: help@robostore.hu
Web: https://robostore.hu

A Robostore-ban vásárolt termék teljes garanciális ügyintézése a Duplitec Szerviz Központon keresztül INGYENES.

A többi termék esetében a teljes folyamat átfutási ideje kb. 2-3 hét, mely ugyanúgy a Duplitec Szerviz Központon keresztül történik.

A DJI termék aktiválásától számított 12 hónapig korlátozott garancia (főegységeként eltérő garanciális időtartammal) rendeltetésszerű használat esetén. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibákat lásd külön.

A Tutobo termék esetén 24 hónap a garancia rendeltetésszerű használat esetén.

Egyéb termékek esetén 12 hónap garancia érvényes rendeltetésszerű használat esetén.

A DJI termékek esetében garanciaidőn belül történt nem várt, saját hibából eredő balesetek esetében 2 választásod van:

  • a DJI ARS-en keresztül a magyarországi Duplitec Szerviz Központnál kérhető az eszköz szakszerű javítása, ezesetben a cserélt alkatrészekre és munkára cégünk garanciát vállal, a gép korlátozott garanciája továbbra is megmarad
  • a DJI ARS-en keresztül a Duplitec Szerviz Központban kérheted a régiós DJI szervizközpontba szállíttatását, ahol a DJI a gépet gyári állapotra javítja meg, és a garancia folytatólagos marad, és Care Refresh a javított termékre ezesetben ugyanúgy köthető.


Alapesetben a bevizsgálás és szállítás díja a felhasználót terheli (nem megrendelt javítások esetén), a javítás megkezdése előtt a szerviz a felhasználó számára előzetes árajánlatot küld a várható javítási költségekről. A javítás minden esetben az árajánlat elfogadása után kezdődik meg, és a termék csak a javítási költség kifizetése után vehető át (javítás megrendelése esetén a bevizsgálás díját elengedjük).

Más termékeknél saját hibából történő meghibásodás esetén a garancia elvész és a javítás nem lehetséges.

A DJI termékek esetén szervizünk természetesen a garanciaidőn túli meghibásodások esetén is áll az ügyfelei rendelkezésére. Alapesetben a bevizsgálás díja a felhasználót terheli (nem megrendelt javítások esetén), a javítás megkezdése előtt a szerviz a felhasználó számára előzetes árajánlatot küld a várható javítási költségekről. A javítás minden esetben az árajánlat elfogadása után kezdődik meg, és a termék csak a javítási költség kifizetése után vehető át (javítás megrendelése esetén a bevizsgálás díját elengedjük).

Egyéb termékek esetében semmilyen javítási munkát nem áll módunkban vállalni.

Garanciális termékek esetében a TELJES garanciális ügyintézés INGYENES. Ebben az esetben cégünk átvállalja a felhasználótól a termék szervizbe szállításának díját és az ezzel kapcsolatos adminisztrációs feladatokat. Minden esetben ügyfeleink egyedi ügyszámot kapnak, amit a DJI termékek esetén a DJI weboldalán követhetnek nyomon.

A terméket a Duplitec Kft. címére eljuttatva kollégáink regisztrálják garanciális javításra a behozott készüléket, és értesítik az ügyfeleket amint elkészült a javítás és címünkön átvehető.

Tapasztalt kollégáink átlagosan 20 éves elektronikai eszköz szerviztapasztalattal, valamint Magyarországon egyedüliként a DJI hivatalosan elismert szervizes tanúsítványával rendelkeznek. A DJI hivatalos honlapján is, mint ajánlott szervizpartner a Duplitec Kft. került feltüntetésre.